Tillbaka

Problem med ansökningar i Schoolsoft är löst

Driftstörning Schoolsoft

*Uppdaterat 2019-04-30 13:30* Vi har haft problem med att ta emot ansökningar p.g.a. Schoolsoft haft driftstörningar i sitt system. Störningen ska nu vara åtgärdad.

Det problem som gjort att det inte gått att ansöka via Schoolsoft ska nu vara åtgärdat. Om du inte kunnat ansöka via Schoolsoft de senaste dagarna, pröva gärna igen nu.

Om du mot förmodan märker att det fortfarande inte går att ansöka, kontakta oss gärna direkt på info@kavesta.fhsk.se.

Om du ansökt men inte fått något svar

Har du inte fått svar på din ansökan? Har du ansökt via Schoolsoft de senaste dagarna?

Vi har inte kunnat svara på din ansökan eftersom vi inte har kommit åt ansökningsmodulen i Schoolsoft. Nu när problemet är löst arbetar vi med att svara på alla inkomna ansökningar så fort som möjligt.

Om du fortfarande inte fått något svar senast 7 maj, kontakta oss på info@kavesta.fhsk.se och berätta vad du heter samt vilken utbildning du har sökt.